گفتگو

 و

...

Y : با شما نبودم

Y : بعضی وقتا با خودم بلند حرف می زنم

X : من اینجا نشسته بودم یکی دو نفر آدم عجیب وغریب که شباهت به آدم هم نمی دادن از من میخاستن که شمارو اینجا نگه دارم البته من از اونا ترسیدم یکیشون مثل هیولاها بود من گفتم که کار زیادی از من برنمیاد چون ضعیفم

Y : خوب البته از دید شما اینجوری بودن

Y : از ظاهر آدما قضاوت نکنید

X : نه واقعا اونجوری بودن

Y : خوب شما واقعا اونجوری دیدین

X : رنگ بدن یکیشون سبز بود

Y : ولی حقیقت با واقعیت فرق داره

Y : عکسشو چند ساله رو در اتاقم دارم

X : من از صدای قلب هیولاهه ترسیدم ولی به نظر شما از دست من کاری برمیاد؟

Y : چه کاری و برای کی؟

X : اینکه شمارو اینجا نگه دارم

X : من از اونا میترسم باور میکنی؟

Y : خوب شما کاری رو که لازم بوده انجام دادین

Y : بقیش به من مربوط میشه

Y : این که بخوام

Y : تصمیم بگیرم

Y : انتخاب کنم

Y : و باور داشته باشم

Y : که می تونم

Y : در ضمن در مورد دوستان من اینجوری صحبت نکنین

Y : هیولا !

X : یکیشون خیلی در موردت محترمانه حرف میزد مثه فیلسوفا

X : سیاه بود وبدون حجم

Y : خوب....

X : معلوم نبود زشته یا زیبا

X : سیال بود

Y : خوب

Y : ...

X : همین

Y : بهر حال هر شکلی که داشته باشن مهم نیست

Y : دوستای من هستن

X : خوش به حال اونا

Y : و دوست ندارم کسی در موردشون  با لحن نا مناسبی صحبت کنه

X : من اصلا لحن بدی نداشتم

X : اونا واقعا عجیب بودن اینکه بد نیست

Y : بد نه

Y : نا مناسب

Y : هیولا یعنی چی؟

Y : من اونو بهتر از شما می شناسم

X : یک اصطلاح فلسفیه

Y : و یه اصطلاح عامیانه

Y : میدونید که در نزد عوام معنیش چیه

X : در واقع اونی که سیال بود واقعا از نظر فلسفی هیولا بودولی اون دیگری فقط شکلش مثل هیولاها بود

Y : خوب شما هرچی دلتون می خواد بگین

X : باور میکنی صدای قلبش میومد

Y : کی سبزه یا سیاهه

X : سبزه

Y : فکر می کنی به درد کسی بخوره؟

X : نمیدونم

Y : خوب

Y : دوست داشتم حرفای خودشونو تو وبلاگم بذارم

X : اونا اهل وبلاگ نبودن اما من دوس دارم یادداشت بذارم بدون اسمم ممکنه

X : ؟

Y : خوب البته ممکنه

Y : ولی باید یادداشتهاتو اول به من بدی

Y : من وزارت ارشادم !

Y : خودت که می دونی

X : به چه عنوانی میذاری؟

Y : تو بگو

Y : خالق اثر

...

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:02 ب.ظ http:// shabemahtabi.blogsky.com

لطفا در خلق اثر دقت فرمائید .......
وزارت ارشاد اسلامی ٬ واحد منکراتی

چشم تو چشم سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

منم از وزارت ارشاد اومد ...
مورد منکراتیه ! ...
بگم بچه ها بیان خالق اثر رو بگیرن ببرن حراست ؟!D:

خوبه .. خیلی وقتا آدم صدای بعضی قلب ها رو نمی شنوه ... شاید چنین قلب هایی خطرناک تر باشن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد